Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1257 ggr
Miikaeela
10/15/16, 2:04 PM

(S) lite hamster saker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har några småprylar här hemma som bara står, så dom kan få nytta hos någon annan! Mottagaren står för frakten, kan mötas upp i centrala Uppsala! Alla tillbehör förutom grävtornet är anpassade för en dvärghamster i storlek. - Rosewood edible play shack (nyskick, använd 1 gång då jag insåg att millie inte ens får plats i den.. snörena som håller fast taket är det enda som är borta men annars är både hus och tak helt. Inte gnagda på alls!) Nypris: 119kr Mitt pris: 70kr - Hamster igloo (Nyskick, lila med glitter) Nypris: 50kr Mitt pris: 30kr - Skål, vindruvor Nypris: 40kr Mitt pris: 10kr - Liten gul skål med vita prickar Mitt pris: 5kr - Trähus (aldrig använt enbart öppnat! Köpt från zooplus för ca. 4 veckor sedan. Den är lite skev när man ska fälla ut den vilket den var när jag fick hem den. Utöver det nyskick!!) Nypris: 40kr Mitt pris: 30kr - Grävtorn (köpt från zooplus, använt ett fåtal gånger men min hamster bryr sig inte om att gräva i den. Har målat om den utanpå till ljusblå och stegen rosa. Inga repor på glaset och ingenting är gnagt/kissat på) Mycket fint skick men alltså använt ca. 4 ggr) Nypris: 115 kr Mitt pris: 80kr Om ni vill ha fler bilder på en specifik vara skicka PM!

Annons:
Miikaeela
10/15/16, 2:06 PM
#1

Har eventuellt 2 sputnik hus också men är inte 100% säker på om jag ska behålla dom eller ej.. ett rosa/lila råttstorlek och ett grön/blått i hamster storlek

Klaaraa
10/15/16, 2:45 PM
#2

Hur mycket kostar frakten för igloon? :)

Miikaeela
10/15/16, 2:59 PM
#3

Den väger knappt någonting och går ner i ett plastkuvert jag har så skulle kunna tippa på max 20kr!

Hamstern.milton
10/16/16, 11:49 AM
#4

var köpte du igloon? vill köpa en sån fast större till min guldhamster😛

Djurgalen
10/16/16, 12:52 PM
#5

Vad är frakten på huset från Rosewood? :)

Miikaeela
10/17/16, 5:38 PM
#6

#4 jag har haft 2 st lila igloos! En köpte jag privat och denna fick jag av en kompis då hon varit i USA! Men Millie är som sagt alldeles för stor för den 😄 kan fråga var hon köpte den! Annars har viovet igloos men vet inte hur stora dom är? #5 inte en aning! Kan väga den och kolla!

Annons:
Upp till toppen
Annons: