Annons:
Etikettguldhamster
Läst 760 ggr
Moast
9/20/16, 2:23 PM

Att ha i botten?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Söker efter någon slags plastmatta eller liknande. Ska göra om den här bokhyllan till en Bur, men träet kommer förmodligen bli förstört om det kommer kiss på. Vill också kunna göra rent botten ordentligt med t.ex virkon, eller något annat bakteriedödande. Har någon annan här gjort en Bur utav en trähylla? Vad hade ni i botten?

Annons:
MaaariaS
9/20/16, 6:21 PM
#1

Plexiglas kanske skulle funka(har dock inte gjort egen Bur och testat det)

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

tiger tok
9/21/16, 6:18 AM
#2

Vaxduk!!

3mma.
9/21/16, 7:21 AM
#3

Kan tänka mig att fukttålig kontaklplast kan vara någonting då den är lätt att förankra iom klister på baksidan samtidigt som den är enkel att ta bort sen om den skulle bli alldeles för smutsig. Planen var att jag skulle ha detta i botten av min träbur men jag har inget tålamod så det fick räcka med att klä burens utsida vit med kontaktplast. Det som är svårt är ju att inte få in några luftbubblor imellan plasten och trät men har man bättre tålamod än jag så brukar det nog inte vara några problem :) Kontaktplast hittar du på Bauhaus vid tapeterna och där heter den dekorplast :)

/3mma.
Matte till Queens Maja

Moast
9/21/16, 4:44 PM
#4

Tack för alla förslag! Får åka till Bauhaus och kolla runt på alla olika alternativ. Är så himla exalterad på att få börja möblera i den!

tiger tok
9/21/16, 7:22 PM
#5

Förstår det!!

Upp till toppen
Annons: