Annons:
Etikettguldhamster
Läst 987 ggr
EvyKiwy
9/17/16, 7:29 AM

Hur Gör Jag?

Åhh pappa låter mig inte köpa en guldhamster jag tror att han innerst inne vill det men har han bästämt sig för något så gör han det det är alltid så …… Kan någon hjälpa mig övertala honom PS: jag har haft 1 guldhamster och 4 Dvärghamstrar förut och de tyckte han om Och då tog jag ändå hela ansvaret

Annons:
Maria
9/17/16, 7:50 AM
#1

Ge honom en lista på för och nackdelar. Jag gissar att din lista blir väldigt positiv med en massa fördelar😉

Sedan kan du be honom göra en likadan lista för att han ska kunna förklara orsaken till ett NEJ.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvyKiwy
9/17/16, 8:20 AM
#2

Bra idé tack så jätte jättjätte myyyycket ska även försöka få med honom till zoomarket för det finns inga uppfödare på Gotland och så har jag alltid haft hamster från djuraffär,för om han väl kommer dit och jag visar honom allt så kommer han nog förstå mer men…. Jag är ensam har inga vänner så jag behöver verkligen en kompis(hamster) Så lyssnar han inte när jag säger det…..

Maria
9/17/16, 8:21 AM
#3

#2 Säg att du behöver en kompis. Då borde hans pappahjärta smälta❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvyKiwy
9/17/16, 8:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Den bästa hamster jag någonsin haft…….hon sov i mitt knä…..cuute

EvyKiwy
9/17/16, 8:22 AM
#5

Det är ju det det inte göt jag tror jag behöver en mickro för att smälta det……

EvyKiwy
9/17/16, 8:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Saknar tiden det var såhär

Annons:
EvyKiwy
9/17/16, 8:29 AM
#7

Har nu gjort en lista och bett pappa göra sin hoppas an förstår!!!

Maria
9/17/16, 8:29 AM
#8

Du har väl kvar Bur och inredning? I så fall är det ju ett stort plus på din lista😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvyKiwy
9/17/16, 8:32 AM
#9

Nej tyvärr inte …… Men jag har hittat bra hamstervänligasaker i trä pilligt på zoomarket Och så har dom rea på duna burar Konstigt är det egentligen…..att burar kostar mer en själva hamstern……

EvyKiwy
9/17/16, 8:33 AM
#10

Nu blev det tyst i köket……

Maria
9/17/16, 8:35 AM
#11

Så är det med många djur.Jag har två huskatter. Den ena kostade 300 och den andra adopterade 800 kronor. De har kostat tusentals kronor med andra saker som klätterställningar, leksaker, mat, försäkring och veterinärbesök.

Du kanske kan hitta någon bra Bur med inredning på blocket och visa för din pappa?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvyKiwy
9/17/16, 8:42 AM
#12

Ne finns inga på Gotland jag bor där det finns somsagt inga har letat in3 månader utan framgång….tack för att du svara det är jobbigt att bo på Gotland det är så………. Isolerat typ

EvyKiwy
9/17/16, 9:15 AM
#13

Duh nu säger han att han inte tänker göra någon lista själv alls ! Jag hatar honom det har jag fort länga han bryrsig bara om att det ser bra ut sedan om jag mår bra på insidan spelar ingen som helst roll

Annons:
EvyKiwy
9/17/16, 9:19 AM
#14

Åhh jag behöver en vän akut han sägaer bara att han håller på med Annat just nu och inte har tid men han behöver ju inte ens komma nära hamstern När jag försöker prata modet säger han bara "vi tar det senare Sarah" Men han själv åker upp till fastlandet och lämnar bara av oss hos mamma…… Snälla hjälp mig……

Moast
9/17/16, 5:36 PM
#15

Kan du kanske prata med din mamma om det?

EvyKiwy
9/17/16, 11:12 PM
#16

Jah nu har jag gort det och……vi ska på Zoomarket på måndag Och TITTA sedan kaaaanske slutet av månaden ihh

EvyKiwy
9/18/16, 8:26 AM
#17

Vilken färg rekommenderas ?

tiger tok
9/18/16, 3:16 PM
#18

Ingen speciell färg som rekommenderas?! Om den behöver till veterinären då, vem betalar?

tiger tok
9/18/16, 3:18 PM
#19

Såg att jag frågat om veterinären i din andra tråd!! #18

EvyKiwy
9/18/16, 8:48 PM
#20

Ja mina föräldrar har kommit överänskommelse om att vi åker och tittar så får vi se Fick nyligen veta TT pappa är rädd för dom små sötnosarna så vi ska titta och det är 97% chans att han vill om han inte ångrar sig i sista sekunden vilket inte han brukar göra heh men nu är all bra jag har skrivit inköps lista och angående veterinären: så hjälper dom mig med det (Dom sa att dom gorde vad som helst för att se mej le igen så jag sa att en hamster skulle göra mig lycklig och vips så förstod han när han kom att tänka på sin kanin samsom han hade när han var liten) Nåja nu ska mamm och jag till zoomarket och titta imorn ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: