Annons:
Etiketthamster
Läst 1362 ggr
Jelly the hamster
8/31/16, 10:29 AM

Till alla hamsterägare!

Hej alla hamsterägare! Detta är till er som värkligen tar hand om era så vänner. Ni är så viktiga för världen! Guldhamster såsom dvärghamster är båda lika viktiga. Till alla er som värkligen tar han om era hamstrar, ni är värda guld! Jag har sätt mängder med videos på folk som badar sina hamstrar, låter dem simma i en pol med iallafall 30 cm djupt vatten!! X( Ni som inte gör sånthär, ni är dem bästa ägarna för en liten hamster. Ni som håller på såhär, varför? Vad vinner ni på det?  

Tack för mig!

Annons:
tiger tok
8/31/16, 7:21 PM
#1

Tror dock inte någon kommer svara att det har badat sin hamster, för tror dem flesta vet att man inte ska bada dem men gör det bara för att det är gulligt?! Tror inte att någon som gör det skulle kommentera i varje fall?? Jag gör inte och skulle aldrig göra heller!!

3mma.
8/31/16, 7:32 PM
#2

Jag har sköljt av en långhårig guldhamsters bakre hår pga diarré och då var han gammal och klarade ej av att göra rent sig själv. Skulle aldrig göra det om en hamster inte hamnade i samma situation igen men då pratar jag skölja pälsen och inte bada som i att släppa hela hamstern i vatten och hoppas på att den simmar. Alltså vem över 6 år gör sådant med gott samvete? Så sjukt att det händer.

/3mma.
Matte till Queens Maja

Jelly the hamster
9/2/16, 9:48 PM
#3

#1 Nej, att någon kommenterar det är nog inte så troligt, men ville bara vara säker! :D

#2 Ja, om man sköljer av lite diarré skadar ju inget hamstern, men jag har sätt en video på när det var en tjej som lät hennes två dvärghamstar simma i en barnpool! Dem höll liksom på att drunka med henens teori var tydligen att dem hade "roliare" är hundarna! Det är det jag menar med att bada och jag ville bara tacka de som inte gör saker som det! Visste att det kunde skje lite missförstånd ;)

[Ninji]2
9/2/16, 10:21 PM
#4

Här har det aldrig badats hamstrar i vatten, däremot har de flesta älskat sandband :)

Accalia
9/3/16, 1:53 PM
#5

Tycker synd om hamstern till den ägaren som svarade att de brukar bada sin hamster

tiger tok
9/3/16, 6:55 PM
#6

Håller med #5

Annons:
Jelly the hamster
9/7/16, 11:46 AM
#7

#5 #6

Jag med!

Upp till toppen
Annons: