Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes och köpes 28 - Nyfiken i en strut
27 - Säljes och köpes

(K) 16/8 korthårig guldhamster från uppfödare

2016-08-16 10:34 #0 av: Korpeen

Söker en korthårig guldhamsterhane (unge) från uppfödare till ett kärleksfullt hem utan barn. Har tidigare erfarenhet av dvärghamster, kanin och diverse andra djur. Pälsfärg spelar ingen roll, huvudsaken är att hamstern är frisk och har ett bra temperament. Har du någon unge till salu eller beräknad kull inom snar framtid så skicka PM Ler

Bor i Stockholm men kan ta mig till Uppsala/gävle eller lite söderut om det behövs.

Anmäl
2016-08-16 12:28 #1 av: Fannyshamster

Du kan titta på svenska hamsterföreningen

IF the way don't go right, go left
Anmäl
2016-08-16 13:22 #2 av: Korpeen

Jag har tittat där men tyvärr inte hittat någon därför vänder jag mig hit för att se om någon kanske har några tips

Anmäl
2016-08-16 18:01 #3 av: Cireea

Jag väntar en kull med cremebaserade korthår i slutet augusti. Finns endast platser kvar till sällskapshem.Glad

http://eyosuppfodning.weebly.com

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-08-16 20:46 #4 av: Korpeen

Hej Cireea!

Tyvärr har jag inte möjlighet att ta mig så långt som till Umeå för hamstern men tack ändå! :)

Anmäl
2016-08-16 20:54 #5 av: Cireea

#4 Transport brukar gå att lösa Glad Har flera från min uppfödning neröver i Sverige. 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.