Annons:
Etiketthamster
Läst 942 ggr
Ellrose
8/4/16, 3:41 PM

Hjälp med namn

Hej. jag har tre dvärghamster ungar här hemma. Men inte något namn på dom än. En som vi kallar Holly Polly och hon har färgen sapphire hon har ett jack i örat, hon är helt underbar snäll vill upp hela tiden och är en klätterapa…..                                         Sen har vi en som är sur och tvär vi kallar henne för bitchen här hemma men det vill jag inte döpa henne till, hon är den som inte vill upp i famnen utan helst vara ifred men med lite mat så är hon med på allt. hon har också färgen sapphire men är lite mindre i form. Hon är minst av alla syskon.        Den sista har vi kallat hoppetossa och allt möjlig hon är en blandning av dom ovan kärleksfull men vill vara själv. hon är senare på kvällstiden den som vill vara i famnen och bara gosa.

Har ni några bra namn jag står inte ut att dom inte har namn. Alla dom har är syskon och honor. Men är glad för han namn också då jag ska skaffa mig en till han.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
Bellie
8/4/16, 7:39 PM
#1

Pärlan, Silver, Glimma, Trollet, Butter (från Snövit), Prosit, Lulu, Lilly, Lilleskutt, Hermione,  Safir, Ametist, Rose, Ljusa, Lysa, Bea, Betrice, Maya, Maia, Mary-Lou, Lou… Kommer inte på fler xD Tycker iaf att dessa namn passar till dvärghamstrar. :)

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Kex!
8/4/16, 11:41 PM
#2

Saphira xD lite roligt då färgen är sapphire men jag gillar namnet :) skulle passa till en av dom

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

theomuffin
8/5/16, 10:15 AM
#3

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

Hamstern.milton
8/14/16, 10:55 AM
#4

Hedvig,Sally,molly?🙂

Hamstern.milton
8/14/16, 10:55 AM
#5

Hedvig,Sally,molly?🙂

Upp till toppen
Annons: