Annons:
Etikettguldhamster
Läst 1408 ggr
Tettelush
2016-07-18 01:07

Dödsryck?!

Jag kom hem inatt och fann min älskade guldhamster död. Bara det i sig är hemskt nog. Grät som en baby och pojkvän tröstade. Ca en halvtimme senare hör båda två papperspelletsen låta i buren. Första tanken är att jag måste sett fel, att hon visst lever. Men jag visste ju att jag sett rätt. Hon var stel och uppenbart död. Min pojkvän reagerade också och gick till buren för att kolla igen, medan jag försökte att inte flippa ut. Vad f-n kan det varit? Kan en hamster ha ryckningar trots att den är död? Vet inte hur länge hon varit död. Hon var det i alla fall inte imorse innan jag gav mig av. 😢😭 Jag är så sjukt ledsen över detta och samtidigt vettskrämd över ljudet. Det var uppenbart från buren. Vet inte vad jag ska tro.

Annons:
[AnimeV4]
2016-07-18 01:09
#1

Det kan vara nerverna som spökar. Ingenting att oroa sig över! Jag beklagar förlusten🌺

Bill&Bull
2016-07-18 01:15
#2

Dom kan rycka till i kroppen efter dom dött. Beklagar ❤

||My Love For Animals Is Immortal||

[Jennah]
2016-07-18 01:19
#3

Vad tråkigt! Var hamstern redan kall och stel så var det nog inte dödsryck men kan ju varit nån insekt lr nåt. Men hände det lite mer nyligen så var det säkert det! Kan va vanligt att man tycker sig se och höra konstiga saker när man är spänd eller ledsen också. Jag har tyckt döda djur har blinkat och sånt men det har de såklart inte. Oroa dig inte. Jättetråkigt det som hänt, och krya på dig :(

Tettelush
2016-07-18 12:02
#4

Tack för svaren! Det känns lättare nu på morgonen men känslan av olust är inte helt borta. Jag kommer begrava henne idag.. Tog över henne från en annan och hann knappt ha henne i 3 månader. Social, pigg och aktiv liten donna var hon.

[Jennah]
2016-07-18 12:06
#5

Det är ju så med smådjur tyvärr, man får vara med om den biten också :( försök att njuta när du tänker tillbaka på de fina månader ni fick!

Upp till toppen
Annons: