Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes och köpes 28 - Nyfiken i en strut
27 - Säljes och köpes

(k) äldre guldhamster

2016-06-18 17:10 #0 av: r8ttanz

Hej! har bestämt mig för att köpa en guldhamster och då jag aldrig har haft en hamster innan tänkte jag att jag skulle börja med ett lite äldre djur. Har haft råttor och marsvin innan och har nu två hundar och en katt, men saknar att ha ett litet burdjur att pyssla om.  Har inte möjlighet att köpa hamster just nu utan först i  augusti men tänkte vara ute i god  tid för att hitta rätt hamster. 

Är framförallt intresserad av en korthårig hane runt året, färg har ingen betydelse men en silver sobel hade ju varit väldigt fint.  Han eller hon ska vara en frisk, tam och trevlig hamster och helst komma från uppfödare.  Jag bor i Göteborg men kan tänka mig åka en bit, men att den finns i närheten skulle ju vara bra :) 

/Emilia 

Anmäl
2016-06-19 16:57 #1 av: Mrsarrow

Är det tänkt att han ska användas i avel? ☺

Anmäl
2016-06-19 17:07 #2 av: r8ttanz

#1 Nej bara som sällskap :) 

Anmäl
2016-06-19 21:38 #3 av: BlackandBlue

Hej!

jag har en kull nu med ungar om du skulle vara intresserad, alla är dock lh := men tänkte ifall ifall :) du kan läsa lite på min hemsida

www.blackandblues.weebly.com

Anmäl
2016-06-20 16:35 #4 av: r8ttanz

#3 är ute efter en lite äldre hamster :) 

Anmäl
2016-06-20 17:51 #5 av: Mosten

Jag har en hane som blir 1 år i augusti. Hur mysig som helst, lugn och fin som alltid kommer fram och vill upp i famnen när jag kommer fram till buren, om han är vaken vill säga GladHör av dig vid intresse, transport till Göteborg går att ordna på söndag eller måndag

Jag är noga med vart han kommer, så jag vill höra lite om vad du kan erbjuda honom för hem innan jag bestämmer migGlad

Anmäl
2016-06-20 21:38 #6 av: r8ttanz

#5 Skickade pm till dig Ler

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.