Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 737 ggr
maja098
2016-06-13 14:28

Hjälp av uppfödare

Min kompis tog emot en guldhamsterhona för några veckor sen och bara några dagar efter fick hon ungar. Dom är lite över tre veckor och ska snart flytta till nya hem. Hon behöver hjälp och råd för hon vet inte riktigt vad hon ska säga till sina köpare och bad mig fråga här. Ni som är uppfödare, vad gör ni/säger ni när en köpare kommer, både till erafaren ägare och ny? Gör/säger ni något mer eller visar ni bara ungen typ? Är det något mer än Foder man ska skicka med?

Annons:
Accalia
2016-06-14 23:18
#1

Kan hon inte bara googla hur man ska göra när man får kull? Finns massa information där ute! :)

ÄlskarHamstrar12
2016-06-14 23:30
#2

#1 men det här är ju mer om hur man ska sälja ungarna, inte hur man ska ta hand om dom. Jag har aldrig sett någon artikel om vad man ska säga/ göra när man ska visa ungar för köpare. Det är antagligen därför TS frågar :P

Bellie
2016-06-15 13:30
#3

Ungarna ska helst ha med Foder som dom är vana vid och kanske lite strö från den gamla buren så att dom känner sig hemma i den nya buren. Sen kan det ju vara bra att skicka med lite information som typ skötselråd om det är en person som är nybörjare på hamstrar som köper.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Upp till toppen
Annons: