Annons:
Etikettminneslund
Läst 1404 ggr
tiger tok
3/6/16, 3:03 PM

Finaste sötnos hejdå💖💜💕💞💗

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här dagen har man fasat för… Jag minns när vi hämtade dig på djuraffären, du var den enda vita och lite utanför men jag ville ha en vit hamster och du kom fram till glaset på buren, kollade mig i ögonen och satte en tass på glaset det var som om du ville att jag skulle ta dig och att det skulle bli vi!!! Jag valde dig och redan från första stund var du tam och du bet aldrig!!!!!! Veckorna gick och du upptäckte att hålet där flaskan skulle sitta var perfekt att sticka ut nosen genom och slicka en på fingrarna! Det skulle bli våran hälsnings rutin under hela ditt kommande liv!!! Du var alltid livlig och glad och pigg!!! Du var en enmans hamster och jag var verkligen din lika mycket som du var min!!! Åren gick och din bror gick bort men du levde än och kämpade in i det sista!!! Jag hittade dig ligga bredvid ditt Hjul och du kunde inte ställa dig upp. Jag lyfte upp dig och du kunde inte verkligen inte ställa dig upp men jag såg viljan i dina ögon och jag såg kärleken in i det sista i dina ögon och du låg där i min hand och krampade sedan drog du ihop dig blundade och tog ditt sista andetag och sedan var du borta men i mitt hjärta finns du kvar, glöm aldrig det älskade vännen min💕💞💜💘💗💖💓😘😍💝 Jag glömmer dig aldrig älskade vän och en dag ses vi och den gången för alltid💕💞💜💘💗💖💓😘😍💝 Tre år och fem månader blev du och dem åren var dem bästa i mitt liv💕💞💜💘💗💖💓😘😍💝

Annons:
[AnimeV4]
3/6/16, 3:05 PM
#1

Vad fint! Jag beklagar🌺

Instabeliebeer
3/6/16, 5:33 PM
#2

Ååh, vilken gullunge! Vila i frid sötaste!

Ellrose
3/6/16, 6:47 PM
#3

Vad fint skrivet börja gråta på än gång😭 var stark och kämpa vidare och som sagt kommer hen alltid finnas i ditt hjärta❤️❤️❤️styrkekramar till dig.🌺

( Ellrose Hamsteruppfödning)

emiliagronvall
3/6/16, 6:56 PM
#4

Åh vad fint han/hon älskade dig verkligen❤️

emiliagronvall
3/6/16, 6:56 PM
#5

Åh vad fint han/hon älskade dig verkligen❤️

[lillelull]
3/6/16, 7:37 PM
#6

Så tråkigt när de små djuren lämnar oss men man får trösta sig med de fina minnen man fått tillsammans. Kramar

Annons:
luddtuss
3/6/16, 7:37 PM
#7

❤️

 

tiger tok
3/7/16, 7:09 AM
#8

Jag saknar honom så…

Ellrose
3/7/16, 8:45 AM
#9

#8 det förstår jag hade också gjort det. Styrkekramar till dig.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

[eliinmeyer]
3/7/16, 9:55 AM
#10

<3

Rutabaga
3/7/16, 10:27 AM
#11

Beklagar sorgen! Han verkar ha varit en mycket bra liten vän. Och vacker också.

Var glad för de tre år och fem månader ni fick tillsammans, det är ändå ett långt liv för en liten hamster ❤️

Vänligen, 

Elin 

tiger tok
3/9/16, 7:05 PM
#12

Nu är den finaste begravd💕💞💜💘💖💖💓😘😍💝

Ellrose
3/9/16, 7:18 PM
#13

#12  Ok..🙂jag tror säkert det var en fin begravning. ❤️🌺❤️🌺❤️🌺styrkekramar till dig.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
tiger tok
5/18/16, 8:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Nu städade jag ur alla grejer vi hade, jag har inte klarat att göra det tidigare, och när jag tog tag påsen med spån kom tårarna😢😭😥💖💖💜💓💗😘😍💝💚💛💙❤ Alla minnen kom tillbaka och jag saknar tiden vi hade men tiden finns kvar och går i repris i hjärtat!!!!!!💕 💞 💜 💘 💗 💖 💓 😘 😍 💝 💙 När man tog påsen med spån till buren i vardagen är det man saknar och när han hälsade på en med samma glädje varje gång!!!!!!!

UlrikaD
5/19/16, 4:47 PM
#15

Så jättefint du skrivit. Märks verkligen hur mycket han betydde för dig. Och det låter ju verkligen som om du betydde lika mycket för honom. Ni fick ett långt liv tillsammans och du tog hand om honom på bästa sätt. Beklagar verkligen…

Amun-Ra
5/19/16, 9:12 PM
#16

Sådana hamstrar som din lilla grabb är speciella. Har haft en del sådana i mitt liv och vet själv hur tungt de är när de går bort. Dock fick jag lyckan att få en a dem tillbaka hos mig igen…

Styrke kram…🌺

 BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Upp till toppen
Annons: