Annons:
Etikettguldhamster
Läst 883 ggr
Sara1214
2015-07-31 15:51

Vila i frid Zimba❤️

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För en vecka sedan hittade jag även min hamster Zimba död i sitt hus… Han har alltid varit min lilla kämpe och jag hoppas du har det bra där uppe. För er som inte vet, tog jag hand om honom från en djuraffär. Han bodde ihop med sin bror vilket slutade i ett enormt slagsmål där Zimba tyvärr miste sin ena fot. Jag visste att de säkert skulle avliva honom så jag bad om att få ta hand om honom. De sa "visst, men vi står inte för eventuella kostnader och de är ju bra, eftersom han ändå inte går att sälja." Så vart han tagit vägen hade jag aldrig kunnat lista ut. När jag hämtade honom var han så liten, att jag tvivlade på att han var en guldhamster. Hans sår hade inte riktigt läkt och han hade inte riktigt vant sig med att endast ha 3 fötter. Han var väldigt rädd och skygg, men med lite kärlek och mat, växte han på sig och blev en charmig typ. Han förlitade sig alltid på mig och älskade när man kom in. Han smet en gång men kom tillbaka fem minuter efter när han hörde min röst. 2.5 år blev du till slut, och jag ångrar inte en sekund att jag tog hand om dig. Min lilla stumpen❤️❤️😓 Vila i frid zimba

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
Tessan01
2015-07-31 15:56
#1

Åh vad tråkigt! Vila i fred fina Zimba 🌺

luddtuss
2015-07-31 16:39
#2

❤️❤️❤️

 

hansterspyro
2015-07-31 22:36
#3

😢VILA I FRID ZIMBA😢

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

jossanElsa♥
2015-07-31 23:06
#4

R.I.P Zimba ❤️❤️❤️

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉

[lillaamysaan]
2015-08-01 11:30
#5

Vet precis hur det känns, min hamster dog för två veckor sedan och det är det jobbigaste som finns. 

Stora styrke kramar till dig!!! Hoppas han har det bra där uppe.

R.I.P Zimba❤️

annakarin_li
2015-08-01 21:53
#6

Vila i frid allra finaste lilla pälsboll!. Så fint av dig att ta hand om honom från djuraffären . Låter som han fick ett toppendag med en toppenmatte. Bättre liv än så kunde han inte fått.

Annons:
Sara1214
2015-08-01 21:55
#7

Tack allihopa!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Upp till toppen
Annons: