Annons:
Etikettguldhamster
Läst 1193 ggr
luddtuss
4/22/15, 7:34 PM

Välkommen hem Ozzy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade vi hem vår sötbebis Ozzy😍. Han är från Queens hamsteruppfödning och heter egentligen Noaa. Han verkade finna sig tillrätta direkt, gick glatt och modigt direkt upp i min hand. Efter några varv i buren gick han in i huset och sussar nu sött❤️

 

Annons:
LillyAmanda
4/22/15, 7:37 PM
#1

Vilken sötnos😍

**//Amanda

luddtuss
4/23/15, 7:45 AM
#2

Tack LillyAmanda #1😃

 

Kamparkempe
4/23/15, 9:42 AM
#3

Guuud vilken fin hamster! 😍😂

[selmatelma1]
4/26/15, 7:44 AM
#4

Söt. Han liknar den hona jag hade efter min första hona. ☺☺☺☺.

luddtuss
5/18/15, 11:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Idag fyller min lilla gris 2 månader❤

 

Anne Gisela
5/19/15, 12:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

Åh - jag har brorsan Ikonos som också blir två månader idag (igår)! Hur är Ozzy, väldigt aktiv eller?

Annons:
Anne Gisela
5/19/15, 12:20 AM
#7

Jaha, upp och ned igen. Vet inte vad jag gör fel…

Anne Gisela
5/19/15, 12:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Testar igen

Mrsarrow
5/19/15, 7:44 AM
#9

Så fina båda två :-)

luddtuss
5/19/15, 2:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Åhh va roligt att hitta Ozzys bror här, så lika dom är! Jag såg allt din lille kille när vi hämtade hem Ozzy, då söt så:) Jaa, han är väldigt(!!) aktiv, klättrar på allt!! Behöver aktiveras många timmar varje kväll annars bits det på gallret, gärna upp och ner. . . Hur är Ikonos, är han också en aktiv, social kille?

 

luddtuss
5/19/15, 2:30 PM
#11

Varför blir alla bilder upp och ner när jag publicerar från mobilen??

 

Anne Gisela
5/19/15, 5:10 PM
#12

Ja de är verkligen fantastiskt lika! Kul att kunna följa de två lite. Ikonos - eller Herbert som han döpts till av barnen - är oerhört aktiv, kommer upp i handen direkt man sträcker ned den, klättrar på allt och är en utbrytarkung. Han sitter sällan still. Men samtidigt gosig och mysig. Här bor han i ett akvarium så han kan inte gnaga, däremot har jag fått byta ut vattenflaskan mot skål - han klättrade upp på flaskan och ville sen klänga i burtaket vilket jag inte alls tyckte var så bra pga fallrisken. Tror jag ska prova skaffa en boll till honom….

luddtuss
5/19/15, 5:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Jag känner igen det där klättrandet överallt. . . Fick också byta vattenflaska men det visade sig att han klättrar på den nya med.

Ozzy bor i en MultiDuna som är ihopsatt med den största Samlalådan men utforska huset är mycket roligare än att vara i burarna!!

 

Annons:
Anne Gisela
5/19/15, 8:07 PM
#14

Nu ska jag bygga en rasthage av plexiglas, modell stor och omöjlig att gnaga sig igenom, klättra över eller flytta på. Så att jag kan slappna av i soffan om kvällarna när han är ute…

luddtuss
5/20/15, 5:58 PM
#15

Hoppas få se resultatet sen #14:)

 

Anne Gisela
5/20/15, 11:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Upp och ned då…

Candela
5/22/15, 10:38 AM
#17

Angående bilderna, tar du kort med kameran upp-och-ner? Har du testat att vända dem åt motsatt håll i mobilen innan du laddar upp?

[[dvärgkaniner]]
5/22/15, 3:27 PM
#18

Vad söta väldigt fin teckning! ❤️

Whippet
5/22/15, 3:30 PM
#19

Ts jag har iphone 4s och då har jag ljudknappen och vol,ym knapparna ner mot marken när jag tar bilderna, har du paint är det bara att sätta in en bild där så vänder dom sig åt rätt håll sen kan du slänga in bilden här och den kommer komma på rätt håll! :) Och grattis till den lilla finisen! ❤️

I'm out Vilar huvudet i handen

Dvärgvädur
5/22/15, 6:02 PM
#20

Jättefin, verkligen! :D

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: