Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 582 ggr
The Idizen
9/23/14, 10:02 PM

VARNING FÖR LEKSAK!

Hej! Detta var ett tag sedan detta hände, men tänkte att det var bäst att skriva det ändå eftersom att jag tycker att detta är så hemskt.. 😢

Iaf min hamster fick ett sådant här i födelsedagspressent: http://www.grizzlyzoo.se/hamster-ovrigt-Karlie/wonderland-djurhus-stor/

Och en morgon när jag vaknade hade hon fastnat i det röda träet till höger (dom små stolparna) hon hade panik och det kom blod ifrån tassen som satt fast, jag försökte försökte försiktigt ta loss henne men det gick inte, så det slutade med att vi fick ta en kniv och ta bort träet, så att det gick sönder. 

Jag vet inte hur länge hon hade suttit fast men jag tror att det kunde ha slutat väldigt illa om jag inte hade upptäckt det.. 😕

Efteråt var tassen nära på att ramla av, men vi tvättade med sårsprit (sån som inte svider) och idag mår hon bra och tassen är kvar utan några märken. ❤️

Hon är en dvärghamster så det var inte för att hon är för "stor" som hon fasande ..

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Annons:
[MikaelaR]
9/23/14, 10:45 PM
#1

Jag som funderade på en sån lekplats åt mina hamstrar tur säger jag bara att jag undvek det 😮

Hoppas din hamster fortsätter vara frisk!

annlen68
9/23/14, 10:57 PM
#2

#0  Å fy tusan så otäckt! :(   Vilken tur att det trots allt slutade lyckligt!

Har också funderat på något liknande; men då kommer jag nog ha det när hon är ute i lekhagen så jag har uppsikt över henne!

The Idizen
9/24/14, 12:14 AM
#3

Ja, den var ganska dyr också hade hellre lagt 200 kr på något hon inte skulle skada sig i .. Men aja det viktigaste är att min lilla plutt mår bra! ❤️

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Cindy S
9/24/14, 12:17 AM
#4

Skriva gärna detta i recensioner på olika sidor.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

annlen68
9/24/14, 7:32 AM
#5

Ja skriv recensioner, särskilt på sidan den kommer ifrån. Tycker du ska kontakta tilverkaren också och tala om vad som har hänt!

The Idizen
9/24/14, 11:27 AM
#6

Jag har skrivit på sidan nu, hur kontaktar man tillverkaren? :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Annons:
annlen68
9/24/14, 11:37 AM
#7

Om den är köpt på grizzly zoo så skriv ett meddelande till dem här att de vidarebefordrar till tillverkaren:

http://www.grizzlyzoo.se/kontakta-oss

ebbamedruby
9/24/14, 5:07 PM
#8

Jag har en sån.. Lekte med henne en gång utanför buren då hon fastnade, men jag satte kartong runt staketet.

Upp till toppen
Annons: