Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 606 ggr
Siastassar
9/21/14, 12:04 PM

Siastassars A-kull är här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Natten till den 20 september föddes X antal ungar hemma hos mig. Moder är Dianthus Geisha, nf lh & Fadern är Cricetus Cassiel, offwhite ds lh. Båda har ett fantastiskt psyke. De kompletterar varann väl då Geisha är extremt livlig & utåtriktad medans Cassiel är cool lugn men ändå nyfiken. Kan ligga på bröstkorgen på mig i 20-30 min alldeles stilla för gos. Syftet med denna kullen är förutom att få fram stora fina hamstrar med kanonpsyke, är att dominant spot på normalfärgade hamstrar tycker jag iaf är sjukt Fint!!! 2 behåller jag själv & 1 eller 2 är vänner ev intresserade av. Vill inte störa mamman så jag vet ej hur många dom är utan jag kollar det om ett par dar när Geisha lämnar boet för att äta/dricka. Kommer fotobomba min tråd så snart bebbarna öppnat ögonen sen. Om nån ev är intresserad får ni gärna pma eller skriva i tråden. Svarar på frågor odylikt så snart jag kan. Lägger upp bilder så länge på föräldrarna. Detta är min allra första kull trots att jag är 32 år & har hadt hamstrar nonstop sen 10 årsåldern så jag är påläst men tycker detta med färger är svårt så om nån här har lust att spekulera i vilka färger ungarna kan få skulle jag bli glad & tacksam.

Annons:
Siastassar
9/21/14, 12:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Cassiel.

Siastassar
9/21/14, 12:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Cassiel igen.

Siastassar
9/21/14, 12:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Cassiel under vippbrädan. Han fick precis plats!

Siastassar
9/21/14, 12:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Geisha.

Siastassar
9/21/14, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Geisha fullproppad med krubb.❤️

Siastassar
9/21/14, 12:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Geisha ute i somras.

Annons:
Upp till toppen
Annons: