Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 3948 ggr
Jegiro
9/2/14, 11:25 AM

Guldhamster i Uppsala?

Hej! Undrar om någon känner till någon pålitlig hamsteruppfödning för guldhamster i Uppsalaområdet? :) Är inte sugen alls på att köpa från djuraffär, med tanke på hur de har det och hur kan man egentligen vara säker på att hamstern är i den ålder som utges?

Nåväl, alla tips mottages :)

Annons:
Cindy S
9/2/14, 11:38 AM
#1

Den här uppfödaren finns i Uppsala http://hamster.ifokus.se/discussions/540340b2ce12c44add007248-majken-otto?discussions-2

Fler uppfödare finns på hamsterforeningen.se Jag tror vi har en uppfödarelista här på forumet med, men jag är osäker.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Fiona1234
9/2/14, 11:39 AM
#2

Hej! Har en guldhamster hona, rost satin lh, som är helt underbar! Hon finns i Haninge som ligger ca 40-45 min ifrån Uppsala :) Pm:a för mer info :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Jegiro
9/2/14, 11:50 AM
#3

Åå tack så jättemycket för snabba svar!

Fiona1234: Tack för erbjudandet! Hon låter jättefin, men är inne på en liten bebishane :)

madde_1991
9/2/14, 12:10 PM
#4

Hej! Jag har hamsterbebisar hemma just nu, Bor en timme från uppsala. Dom är leveransklara om cirka 2 veckor. :)

Fiona1234
9/2/14, 12:23 PM
#5

Synd, är en jättefin hona ;) Själv gillar jag mer honor hihi :) Har dock en aktuell kull nu med hanar i som är 10 dagar, om du vill vänta några veckor med hamster? :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

neapeaw
9/2/14, 9:08 PM
#6

Jag har en uppfödning i Borlänge men kan transportera till Uppsala varje vecka :) Www.silverangens.weebly.com

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Annons:
neapeaw
9/2/14, 9:10 PM
#7

Har en kull ni där de bland annat kan finnas choklad, choklad bandat, chocolate and yellow och choklad skp/vit :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Upp till toppen
Annons: