Annons:
Etiketthamster
Läst 515 ggr
uz00x
9/1/14, 4:54 PM

att ta bilder på en hamster...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

'försökte få fina bilder på Rex med min dator….Gick ingen vidare…lite ilder på det i alla fall xd

Annons:
uz00x
9/1/14, 4:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

C:

uz00x
9/1/14, 4:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och den till xd

uz00x
9/1/14, 4:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

och så sista jag tyckte var rätt gullig när jag försökte lyfta henne på min andra hand igen xd (min favo!)

Cotast
9/1/14, 5:01 PM
#4

Börja med att sätta ner stackarn på en plan yta, ta fotot från en annan vinkel(alltså inte under ifrån) och få till bättre fokus & skarpare skärpa. 
+ fixa en ordentlig bakgrund.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

uz00x
9/1/14, 5:04 PM
#5

haha hon var på en platt yta, min hand, hon gick bara runt på den och därav ser de kanske lite konstigt ut? :) den sista bilden håller jag på att lyfter henne från mitt klä till min hand igen, sedan är de mest mest roligare bilder, då jag tappade mobilen är detta sättet jag kan ta bilder på just nu xd

Cotast
9/1/14, 5:04 PM
#6

Plan yta = bord, stol, golv…

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Annons:
uz00x
9/1/14, 5:09 PM
#7

jah du menar så! :) hr jag henne på något sådant utanför buren å är dt antingen sängen där man inte hinner ta några bilder då hon springer runt som en galning (lite det hon gör just nu) eller å är hon på golvet där hon inte kan vara ännu då jag inte kommit på hur jag kan lösa med att täcka över ventilationshålet :)

Cindy S
9/1/14, 6:23 PM
#8

#4 Vad ska hon göra, gå och köpa en dyr kamera? Man tar vad man har. :)

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cotast
9/1/14, 6:37 PM
#9

#8 Men snälla rara, det sa jag väll inte? 😕

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

nadilda
9/1/14, 6:46 PM
#10

Mat brukar vara väldigt effektivt 😉

uz00x
9/1/14, 7:14 PM
#11

haha, intreserar henne aldrig, har inte hittat något godis som hon gillar i mer änn en dag ännu, hon är riktigt kräsen xd

Cindy S
9/1/14, 7:22 PM
#12

#9 Att säga "men snälla rara" är ett sätt att trycka ner folk, liknande "flicka lilla". Det kanske var oavsiktligt, men jag vill påpeka det. Och hur kan man fixa bättre fokus & skarpare skärpa med en dator(som nog är otymplig)? Jag skrev vad jag skrev med glimten i ögat(därav smiley), för du ställde höga krav på någon för datorfotografering.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Lojs
9/1/14, 7:55 PM
#13

Man kan lätt göra en liten "ministudio" till hamstern, jag har en stor papplåda där jag tagit bort framsidan och lagt i ett vitt lakan, det blir en jättebra studio som hamstern inte smiter ifrån så snabbt, lägger man dit någon godbit så är hamstern lite still med. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Pollyssa
9/1/14, 8:02 PM
#14

#13 Vad smart! Detta ska jag testa! Vill ha fina, skarpa bilder på mina små älsklingar så jag kan göra en almanacka med deras bilder i 🙂

Shalin
9/1/14, 10:23 PM
#15

#14 Åh vilken bra idé. Det hade ju varit kul att ha 😃 Du har ingen bra telefon att ta bilder med? Jag tycker min iphone kan få till otroligt skarpa bilder ibland. Men det är förstås om djuren är stilla nån sekund haha😂

Har du någon i din närhet som har en mobilkamera TS? Du kanske kan få låna en, och ta foton och lägga in på datorn? Det hade ju säkert varit kul för dig att ha skarpa fina bilder på din söta hamster 🙂


uz00x
9/2/14, 5:44 AM
#16

#13Det låter coolt!Det ska jag testa! :D (kanske kanfå en faktiskt skarp bild på henne då! :D)

#15 Och ja det har jag, frågde ifalljag kunde lånadenenperiodframöver och det var okej jag ska hämta den idag! :3

Shalin
9/2/14, 4:31 PM
#17

#16 Åh så bra, vi ser fram emot bilder 🙂


Upp till toppen
Annons: