Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 950 ggr
[Trollbjörken]
2014-08-23 15:16

Många burar?

Sitter och planerar lite sått hur jag ska ha mina burar när jag flyttar hemifrån och till egen lägenhet. Planerar även då att utöka  och skaffa fler hamstrar och kanske börja lite med avel i liten skala. Jag är även väldigt noga med att det ska vara snyggt och passa in, så plastlådor har tyvärr blivit strukna från listan på vad jag kan tänka mig att ha 😉 Det som enligt mig skulle vara snyggast skulle vara en vit hylla med tre-fyra terrarium ovanpå varandra med nättak. Då blir det ju lätt att ta sig in framifrån och städa, byta vatten osv.

Någon som har löst detta med att ha många burar, och få det snyggt och praktiskt? Lägenheten kommer vara två rum o kök så det finns ju inte oändligt mycket plats att röra sig med heller…Men ni får gärna lägga upp bilder på hur ni har löst det osv! Har sett flera trådar om fackburar osv men dåligt med bilder…kanske inte finns så mycket bilder, men några här borde jag ha fler än två hamstrar, och kanske har löst det på nått annat sätt än samlalådor osv? 🙂

Annons:
Shalin
2014-08-23 17:20
#1

Det blir nog snyggast då ja om du har en hylla med terrarium. Så skulle jag absolut själv vilja ha. Det är smidigt med terrarium då man vet helt säkert med att hamstern inte kan bita sig igenom :) Det sparar ju plats med om man har alla terrarium i en hylla :)


MaaariaS
2014-08-23 18:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu har jag bara två burar,men pga av diskutionen om terrarium så kan jag ju visa hur min "terrariehylla" ser ut.Burarna står i vardagsrummet 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Smådjursälskaren
2014-08-23 21:31
#3

Jag har en lack Bur sen har jag satt en till (utan golv så att dom sitter ihop) åvanpå

Mvh Elin 🐹

Candela
2014-09-02 12:23
#4

Är du händig kanske du kan bygga om ett vitrinskåp till Bur, och ha en hamster på varje hyllplan?

[Trollbjörken]
2014-09-02 19:42
#5

#4 såg en bild på just ett omgjort vitrinskåp och vill ha ett precis likadant! Så den dagen jag skaffar hamstrar får det nog bli ett sånt 🙂

Upp till toppen
Annons: