Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningroborovski
Läst 1052 ggr
loveyadooze
4/21/14, 6:04 PM

Snyft...

Hej alla! Jag är en tjej på 12 år som just nu passar jag en dvärghamster vid namn Dooze. Han ska åka hem imorn…. ;(( 

Jag vet aldrig om jag kommer få se han igen. Han är över två år. KOMMER SAKNA HAN SÅÅ MYCKET. Jag har passat han i en vecka,och vi har gjort en stark vänskap mellan oss. Älskar han. Han luktar så gott. Älskar han. P.S Har ni några tips på hur man kan övertala sina föräldrar till att få en hamster?

ÄLSKAR DIG DOOZE

Annons:
Kappukeki
4/21/14, 7:02 PM
#1

Att du visar de att du kan ta ansvaret och är seriös är det viktigaste tycker jag. Så att du inte tröttna på hamstern efter en månad och sluta ta hand om den sen måste dina föräldrar göra det. Tillslut hamnar hamstern i ett annat hem.

KappukekiSkämtar

[Vaniljhumla]
4/21/14, 7:29 PM
#2

Hej! Jag är också 12 år och jag fick hem min guldis Filur igår :D Jag erbjöd mig att betala allt själv, och tjatade inte så jättemycket. Efter ett tag gjorde jag och mina föräldrar upp en deal: Min pappa fick köpa en motorcykel, min mamma fick köpa en ny sadel och jag fick köpa en hamster! Min gullis har redan suttit i min hand ❤️❤️❤️

Dvärgvädur
4/21/14, 7:43 PM
#3

Eftersom du har varit vakt så borde du ju ha visat ansvar. Prata med dina föräldrar om saken, säg att du kan stå på dig en del av konstnaden. Berätta alla bra fördelar med hamstrar; De är lätta att ta med sig, du kommer städa buren ofta så de inte luktar o.s.v. 

Lycka till! :)

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

loveyadooze
4/22/14, 6:46 PM
#4

#2 Vad kul!!!!! LYCKOS DIG! Ska lyda dina råd,tack kära du! 🙂

ÄLSKAR DIG DOOZE

Upp till toppen
Annons: